.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ها تا ادامه محدودیت‌های کرونایی در شمال
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه سرد و بارشی سطح استان رااز روز سه‌شنبه فرامی‌گیرد، گفت: آب‌گرفتگی معابر، بالاآمدن و سیلابی شدن آب رودخانه‌ها،مه‌آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ،رانش زمین و اختلال در جاده‏‌ها و محورهای کوهستانی در پی این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران  با اشاره به هشدار سطح نارنجی(جهت آمادگی) هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل‌گیری و تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو، از روز سه‌شنبه ۲۵ تا صبح چهارشنبه ۲۶ آبان ماه امسال شاهد بارش باران (گاهی به‌صورت رگباری)، وزش باد شدید موقتی، مواج شدن دریا،کاهش محسوس دما (بین ۵ تا ۱۰ درجه)، رعدوبرق، در مناطق مرتفع بالای هزار متر با بارش برف و احتمال تگرگ هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه سرد و بارشی سطح استان را فرامی‌گیرد، گفت: آب‌گرفتگی معابر، بالاآمدن و سیلابی شدن آب رودخانه‌ها،مه‌آلود شدن هوا، کاهش دید، لغزندگی سطح جاده‌ها، ریزش سنگ، رانش زمین و اختلال در جاده‏‌ها و محورهای کوهستانی در پی این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: با توجه به این شرایط توصیه بر پاک‌سازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در شهرها، مقاوم‏‌سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و آماده‌سازی سیستم گرمایشی دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها است.

رضوی گفت: براساس نقشه‌‌های هواشناسی روزهای پایانی هفته جاری آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

*از برقراری تردد در محورها تا تداوم محدودیت‌های کرونایی

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران نیز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: تردد خودروها در تمام محورهای مازندران برقرار است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد:  محدودیت‌های کرونایی نیز کماکان ادامه دارد و در این زمینه بحث اعمال قانون برای خودروهای غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار قرار دارد./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.